.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احكام بازنشستگان نساجي صادر شد

شمال نيوز-حسینی به برخی از مشکلات حوزه انتخابیه سوادکوه، قائم شهر و جویبار اشاره و خاطرنشان کرد: بیکاری، گرانی، فقر، کم‌کاری برخی از مسئولان اجرایی، تعطیلی صنایع و عدم توجه به بخش کشاورزی بخشی از مشکلات برجسته است.

سید هادی حسینی در جمع مردم زیراب سوادکوه با اشاره به این که طرح ملی محور تهران شمال در سوادکوه با مشکل بودجه روبرو است، گفت: محور تهران شمال در سوادکوه، از طرح‌های مهر ماندگار است و تعطیل نمی‌شود و با تامین اعتبارات لازم به سرانجام می‌رسد.

حسینی به شرایط افرادی که در حاشیه محور مواصلاتی سوادکوه زندگی می کنند، اشاره و خاطرنشان کرد: شرایط زندگی آنان از دغدغه‌ها است و معاون وزیر راه و شهرسازی نیز با دستور پیگیری وضعیت آنان بر لزوم عدم مشکل برای ساکنان تاکید کرده است.

احکام بازنشستگان نساجی صادر شد

نماینده سوادکوه، قائم شهر و جویبار در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل بازنشستگان نساجی مازندران که برخی از آنان تا 2 سال هم بازنشسته شده بودند، اما احکامشان صادر نشده بود، گفت: بدهی بیمه واریز و احکام بازنشستگان نساجی هم صادر شد.

وی از تنظیم صورت جلسه احیای نساجی خبر داد و افزود: با کمک دولت و سرمایه‌گذاری، تلاش می‌کنیم تا وضع موجود را ارتقا دهیم.

حسینی به برخی از مشکلات حوزه انتخابیه سوادکوه، قائم شهر و جویبار اشاره و خاطرنشان کرد: بیکاری، گرانی، فقر، کم‌کاری برخی از مسئولان اجرایی، تعطیلی صنایع و عدم توجه به بخش کشاورزی بخشی از مشکلات برجسته است.

عضو کمیسیون صنعت، معدن و تجارت مجلس شورای اسلامی با اشاره به بالا بودن توقعات مردم، گفت: انباشت مشکلات منطقه سبب شده است تا مدت زمان طولانی برای حل آن باید تدبیر کنیم.

فدراسیون‌های ورزشی ساماندهی می‌شوند

رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم برنامه‌ریزهای ورزشی در کشور گفت: فدراسیون‌های ورزشی، ساماندهی می‌شوند.

حسینی با اشاره به لزوم سرمایه‌گذاری در ورزش گفت: عدم وجود منابع مالی مهم‌ترین دلیل رویگردانی دستگاه‌های اقتصادی برای اسپانسر تیم‌های ورزشی است.

نماینده سوادکوه، قائم شهر و جویبار در مجلس شورای اسلامی با بیان این که حضور نماینده مجلس در حوزه انتخابیه می‌تواند به حل مشکلات کمک کند، گفت: اطلاعات مختلف حوزه انتخابیه را در دست داریم و با حضور در شهرستان‌های حوزه انتخابیه و تبادل نظر با مردم، اطلاعات کشور را در اختیار آنان قرار می‌دهیم و مسائل روز و راهکارهای توسعه را با انان در میان می‌گذاریم.

وی به وظایف و اختیارات نماینده مجلس اشاره کرد و یادآور شد: نماینده مجلس وظیفه پیگیری و حمایت کنندگی دارد.

حسینی با اشاره به لزوم حمایت اسپانسرها برای تقویت ورزش، یادآور شد: عدم وجود منابع مالی مهم‌ترین دلیل رویگردانی دستگاه‌های اقتصادی برای اسپانسر تیم‌های ورزشی است.

وی به لزوم تقویت فدراسیون‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی برای سرعت بخشی و سامان دادن به فدراسیون‌های ورزشی در دستور کار قرار دارد.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با استفاده از توانمندی‌های ورزشی، اقدام به هماهنگی‌های لازم برای ارتقای ورزش کشور کرده است.فارس/210


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 آبان 1391
نمیدانیم به چه زبانی از زحمات بی شائبه ایشان تقدیرکنیم،خداوند به ایشان سلامتی وطول عمر باعزت دهد.دست مریزاد به این انتخاب شایسته مردم شریف این منطقه(ازطرف کارگرانی که بهمراه خانواده هاشان ماهها بود که انتظار چنین روزی را میکشیدندند وتقریبا مایوس شده بودنددست ایشان را میبوسم وامیدوارم که مشکل دیگر همکارانمان راهم حل نمایند )

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.109 seconds.